sampai sini -->

28 December, 2009

Air mineral VS Air minuman

Air mineral
nak share cket bnda ni..
haha..saje je bab rase mcm nak share bnda nih dgan korang smua..
Difference between mineral water bottle or drinking water bottle? Kalau korang tengok gambar atas pun dah tahu mengenai ape kan? ianya mengenai cara untuk membezakan antara air minuman dan air mineral. Oleh kerana sekarang banyak sangat syarikat wat kluar air minum nih..dah macam2 jenama kalau kat Malaysia ni.
Mudah sahaja untuk bezakan antara air mineral semulajadi atau air minuman biasa. Ini perbezaan yang telah dipersetujui oleh semua pembekal dan persatuan pembuat air botol minuman Malaysia. Air mineral semulajadi ialah air minuman yang berpunca dari air bawah tanah yang telah ditapis. Ianya boleh dikenali dengan warna tudung botol yang berwarna kecuali putih. Bagi air minuman biasa yang berpunca dari air paip yang ditapis dengan bermacam cara, ia boleh dikenal dengan warna tudung botol yang berwarna putih.
So, yang sebelah kiri gambar adalah air minuman dan sebelah kanan ialah air mineral semulajadi..So makesure choose the right one when you want to buy either mineral water or just drinking water.

No comments:

Post a Comment

YOUR NUMBER :

frontpage hit counter nasnur hit counter and User Online