sampai sini -->

09 November, 2009

Kereta makan minyak


Tadi mase tengah usha-usha cari kereta jimat minyak. Tapi kereta yang paling jimat minyak buat masa sekarang ialah VIVA kot. Mula2 nak beli VIVA tapi ayah aku kata kete tu tak lawa,macam kotak. Aku lagi suke. Ingat dapat kereta cikai2 je. Tetiba je jumpa kereta yang kuat minyak.
Mana taknya, kereta sukan Drag..mmg  kuat tibai minyak. Aku rase  1 round je dah habis minyak dlm tangki. Horse power pon dah 8000. Power giler tu. Boleh terbang kereta kancil kalau sangkut enjin ni. HAHA..


Nanti sampai kot kereta ni. Huhu..Sukenyer dapat kereta ni. Bersyukur la dari tak dapat. Hehe. Tak kan nak tibai AUDI A4 tu. Mahal tu. Lepas dapat kereta ni mau bikin standard sudah. Tak mau bikin racing2. Nanti ayah aku tarik balik kereta ni. Kempunan aku nanti. Tapi paper pun AKU SUKAKAN KELAJUAN. Aku tak setuju kata kata "KELAJUAN MEMBUNUH" sebab aku rasa punca utama xcident ni  bab kereta tu slow.

Jalan pon lembab cam kura kura. Pastu kereta belakang yang nak cepat cket ni mesti nak potong. Pastu kereta belakang tu plak slow jugak. Jadi amik masa la nak potong. Bagi aku lagi laju speeding kereta tu lagi selamat la. Sepatutnya kerajaan buat undang2 bahawa kereta yang tak boleh potong trailer panjang dalam masa yang ditetapkan diharamkan. Aku rasa kereta yang banyak xcident tu majoriti kereta yang xpower n nak potong bas pon amik masa.

No comments:

Post a Comment

YOUR NUMBER :

frontpage hit counter nasnur hit counter and User Online