sampai sini -->

07 February, 2010

PKR Illuminati?( Mungkin Kebetulan)

Salam...

Maaf sebab lama tidak update blog ini kerana saya agak sibuk sejak kebelakangan ini.

Sebentar tadi saya ada membaca artikel tentang Illuminati. Pada mulanya saya tidak perasan sangat dengan lambang Illuminati dgan lambang PKR. Yang sebenarnya saya pun tidak berani nak tulis dan kongsi benda ini dengan anda semua tapi saya rasa macam ada yang tidak kena. Terlebih dahulu saya ingin meminta maaf jika penulisan ini membangkitkan kemarahan pihak tertentu. Saya tidak kata PKR itu Illluminati. Ini bukan fitnah. Saya tidak bermaksud untuk membuat fitnah. Tapi ini hanyalah pendapat peribadi. Saya harap para pembaca semua tidak membuat spekulasi dan tanggapan yang merapu rapu.

Mungkin anda semua pernah mendengar tentang fitnah yang telah dilemparkan terhadap pemimpin PKR. Saya bukan nak cakap pasal gossip yang merapu meraban tu. Nanti saya kena saman sapa nak bayar? huhu. Macam2 la fitnah yang dilemparkan kepada beliau. Biasa la kan. Macam artis la. Klaau dah glamour tu macam2 la orang buat gossip. Ade yang betul, ade yang tak betul. Biasalah.. Kalau dah terkenal ni semestinya akan menjadi pemerhatian  masyarakat. Biasala artis kalau kene gossip tntng cerai la, curang la, nak kawin la, bertunang la, dan macam2 la. Eh2.. Cakap pasal artis la plak kn. aduhai. Pasal pemimpin PKR ni, DSAI tu sebelum ni kita dengar macam2 la pasal beliau. Ade yang gossipkan beliau dengan skandal seks, skandal rasuah, skandal yahudi, skandal amerika, dan macm2 la. Betul atau tidak, hanya pihak yang terbabit shj yang tahu kebenaranya.

Apa yang saya nak kaitkan disini ialah tentang fitnah skandal beliau dengan Amerika dan Yahudi. Lagipun semua tahu sekarang beliau sibuk dgan lawatan keluar negara. Hari raya pertama pun kat oversea. Huhu. Macam2. Klaau nak tahu sangat pasal fitnah skandal yang dilemparkan terhadap beliau tu, tengok kat youtube la. Mcam2 ada. Astro ade pasal tu..haha..
 
  
  

Mungkin persamaan lambang mata itu hanyalah kebetulan sahaja. Apa yang saya tahu lambang PKR yang dimaksudkan adalah lambang bulan gerhana. Ada yang cakap lambang dia tu sempena mata anwar yang lebam.  Saya bukan nak kata saya ni penyokong pembangkang 100%. Sejujurnya saya juga menyokong pembangkang tetapi tidak saya juga menyokong kerajaan. Ada yang saya sokong dan ada yang saya tak sokong. Nak cakap detir pun benda ni rahsia peribadi. Haha. 

Saya sebenarnya bukan nak cakap sangat pasal politik kat blog saya ni tapi benda ni sangat berkait dgan agama. Sejak akhir2 ni macam2 benda yang berlaku. Terutama isu nama Allah. Isu ni sangat hangat sekarang ini. Apa yang saya rasa la. Isu ini juga ada kaitan dengan Illluminati yang sememngnya bertujuan nak menhancurkan Islam. Terus terang saya katakan Pengunaan nama Allah oleh pihak Kristian tidak memberi apa2 kebaikan kepada Islam. Apa yang nampak ialah keburukan dan strategi jahat yang sangat penting licik lagi rapi. Bukan kita nak berfikiran negatif tetapi berfikirlah yang positif untuk agama kita. Adakah anda sokong dan bersetuju orang menyekutukan dan mensyirikkan Allah? Apa hukumnya? Fikir la sendiri.

Akhir sekali, saya bukan nak membuat fitnah. Ini hanyalah pandangan peribadi sahaja.

2 comments:

  1. isu ni timbul sbab The Arrival..
    bnda ni kena kaji..
    saya pn da krang kprcayaan sbb isu mata satu tu..

    cari lam web pkr..
    lambang tu membawa maksud mata yang terbuka.. melihat...

    try la kaji lagi.. sejak isu ni jd say da tgk lagi cramah2 yg berkenaan..

    harap dapat kongsi

    ReplyDelete
  2. owh camtu ke saudara..
    ada yg bgtaw kata lambang mata tu sempena mata lebam anwar..

    hmm..biasa la kontroversi politik ni bnyak..ada ckp anwar ni dajal kat Malaysia..
    ada ckp najib tu ketua freemason kat Malaysia..
    macam2 la..tp bab lambang PKR ni bnyak sgt isu, dari segi warna dah sama dgn bendera israel...lgpn ada org mndakwa anwar ejen yahudi tp ada betul jugak sbb anwar nk dilantik sbg penasihat kewangn bank dunia sedangkan anwar tak penah belajar ekonomi..dia blajar sastera je..tp bnda ni jgn percaya sgt..aym berkokok pon org dh kata ayam bertelur..

    ok la..xnak bg line blog ni panas ngn politik..huhu

    ReplyDelete

YOUR NUMBER :

frontpage hit counter nasnur hit counter and User Online